Aktuella Pressmeddelanden

Stor förväntan och underbara vinster

SpaDreams julkalender skickar pepparkakor på världsresa.

Frankfurt, 1 december 2016.

Endast 24 dagar kvar: med kakbak, julpyssel eller glöggdrickande vid julmarknaden uppstår på många platser julstämning. Lite internationell flair därtill lovar den nya adventskalendern från SpaDreams Sverige: den största specialresearrangören inom hälso- och Wellnessresor skickar solhungriga och vänner som kopplar av med pepparkakor på en världsresa. Från den 1:a december öppnas dagligen virtuella luckor på vår adventskalender-hemsida. Deltagare i vinstkalendern blir uppmanade att lyckas få hem alla små godbitar i tid innan julfesten.

Endast den som räknar ordentligt har chans att vinna ett av de 24 attraktiva priserna runt om Wellness, hälsa och resor.  Antingen en bok med yoga övningar, skön massageolja eller kropps peeling – värdefulla presenter med må-bra-karaktär väntar vinnaren. Alla kakletare kan därtill även göra december månaden sötare med några julrecept eller planera nästa intressanta resa för en härlig, avkopplande semester.

Det är lätt att delta: på SpaDreams Facebook-sida finns det dagligen tips för vart de res glada pepparkakorna ligger och slappnar av. Ange sedan det riktiga antalet kakor på www.spadreams.se/wellness-adventskalender/ och delta därmed i tävlingen om att vinna dagens pris. Det högsta priset är en lyxig helg i det 4-stjärniga centrovital Hotel i Berlin. Direkt vid Spandau sjön ligger hotellet perfekt för en återhämtning efter julstressen och en bra start in i ett lugnt 2017.

För många lyckliga barn har SpaDreams redan ordnat något i förväg. Traditionellt paketerade SpaDreams team flitigt paket och deltog i den tyska Charity-aktiviteten „Jul i en skokartong“. Även detta år skickade SpaDreams iväg rikligt med presenter i fint inslagna skokartonger. Med sina välgörenhetsaktiviteter vill SpaDreams helt enligt sin företagsfilosofi påminna om ett respektfullt, vänligt och uppmärksamt umgänge med varandra. Mer information om adventskalendern på: www.spadreams.se/wellness-adventskalender/

Se som PDF>>           Ladda ner bildmaterial>>