vanliga frågor, FAQ, frågor och svar

Vanliga frågor - Hitta svar på vanliga frågor!

Övrigt

Har jag en 14-dagars ångerrätt?

Tyvärr planerade lagstiftaren ingen generell ångerrätt för resor. Detta beror delvis på att vi köper flygbiljetter till dig och organiserar hela resan. Om du då senare inte vill resa eller blir sjuk kan du avbeställa resan motsvarande SpaDreams resevillkor. 

Hur får jag ett visum?

Beroende på vilket land du reser till måste ett visum ansökas före resan. För information om just det land du ska resa till, var vänlig och besök respektive lands ambassad, konsultat eller fråga SpaDreams. Här hittar du mer information om vad du behöver förbereda innan resan.

Är det möjligt att rekommendera erbjudanden vidare?

Ja, det få du gärna göra. Muntligt, via e-post, genom att  skicka hemsidans webadress via e-post eller genom länken ”Rekommendera” på hotellets egen sida.

Vad betyder bästa pris garanti?

Vi lovar att när du bokar hos oss får du den valda resan till lägsta pris. Skulle du kunna boka samma hotell, resort eller paketresa billigare inom 14 dagar efter bokningen hos så ger vi tillbaka prisskillnaden till dig.

Din expert Isabella Jainz

Jag hjälper dig gärna personligen: 08-525 060 58

Skicka ett e-mail till mig: info@spadreams.se