vanliga frågor, FAQ, frågor och svar

Vanlinga frågor - hitta svar på vanliga frågor

Resehandlingar

När och hur får jag mina resehandlingar?

Vid bokningar med mindre än 30 dagar innan avresan från du dina resehandlingarna direkt efter att du har betalat. Vid vanliga bokningar med mer än 30 dagar till avresan får du dina resehandlingar ca. 10 dagar innan avresan efter att slutbeloppet har betalats.

Min biljett blev stulen. Vad ska jag göra nu?

Om din flygbiljett eller resevoucher har blivit stulen och du ej har tillgång till din email/e-biljett var god och kontakta oss på +46 85 250 6058 eller flygbolaget. I de flesta fall kan du flyga även utan utskrift och vi kan skicka din voucher till hotellet direkt.

Vad ska jag göra om jag inte får mina resehandlingar i tid?

Om du inte har fått dina resehandlingarna en vecka innan avresan var vänlig ring vår kundservice. De kan se om din betalningen mottagits och säga varför dina resehandlingarna inte har skickats ut.

Vilken information eller vilka dokument behöver jag vid ankomsten?

Hotellet behöver ditt pass/legitimation, din voucher som du har fått tillsammans med dina resehandlingar i ett email från oss. Viktigt: din voucher är en värdehandling.

Din expert Isabella Jainz

Jag hjälper dig gärna personligen: 08-525 060 58

Eller kontakta oss: info@spadreams.se